gotta love it

Vi kan säga som så att jag gjorde ett väldigt bra beslut när jag gick hem från föreläsningen i fredags. Heljen har spenderats med 39 - 40 graders feber, Jaaaa vad kul! Det hela resulterade i en 10 dagars antibiotika kur.

Som tur finns mamma! Jag har bott hos henne i heljen och hon har pysslat om mej och tagit hand om mej. Det finns ingenstans bättre att vara än hos mamma när man är sjuk. Jag tror nästan att alla kan hålla med om detta. När man blir sjuk får man det där känslan "oj vad det är synd om mej" och då finns det ingen som kan bota det lika bra som mamma. Även fast jag är nästan 20 år behöver jag faktist mamma som pysslar om mej ibland!

Nu kommer det bästa: Jag och Lasse har planerat en gemensam födelsedagsfest eftersom vi båda fyller 20 på lördag, men hör och häpna, nu är vi båda på antibiotikakur och har varit upp i nästan 40 graders feber i heljen. Gissa om vi är taggade nu då? Skulle inte tro det!

Nu blev det nog ett klagoinlägg, ni får ursäkta mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0