moodswings

Idag är en bra dag! De här senasta dagarna har jag varit lite av ett vrak. Jag har haft humörsvägningar som en gravid (nu ska ni för guds skull inte tro att jag är det). Jag tror den största orsaken har varit min sömnbrist och konstanta trötthet, men inatt fick jag finally sova ut och oj så skönt det var att vakna upp utan väckarklocka! 
 
Vi har spenderat kvällen i replot med jobbgänget. Vi såg skäriteatern och sedan blev det en cider på arken. Föreställningen ägde rum utomhus och just precis när föreställningen tog slut och vi skulle gå till bilen började det regna, snacka om perfekt tajming. Inte en droppe under hela pjäsen, men just när den slutar börjar det ösa ner.
 
Nu ska ja avsluta kvällen på mitt vanliga sätt med några avsnitt friends! perfekt avslut på dagen!
 
 
Ända dåliga med den här dagen är att jag saknar min älskade snygging så otroligt mycket!
 
 
 


Kommentarer
Daadi the snutt

att du saknar mig betyder ju iallafall att du tycker om mig å de e ju bra för ja tycker om dig jättemycket!

2012-07-08 @ 23:41:37
URL: http://frassns.blogg.se
malin

Jag tycker nog om dej så otroligt mycke älskade du! <3

2012-07-08 @ 23:53:09
Daadi the snutt

Du betyder så mycket för mig min älskade Malin <3

2012-07-09 @ 00:08:57
URL: http://frassns.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0