It's for free

För ett tag sedan ringde telefonen tidigt på morgonen och väckte mej. Jag svarade (i ett halvsovande tillstånd) och hör hur en dam babblar på i samma hastighet som ett jetplan. Hon säger något om att skicka något till mej gratis och jag bara säger joojoo och lägger på och förtsätter sova. När jag vaknar igen inser jag att jag tackat ja till att få hemskickad en rakhyvel!? Några veckor senare kom den på posten och jag tänkte att fine, det var väl snällt.
 
Nu får någon dag sin fick jag igen ett paket på posten, detta innehöll nya blad till min rakhyvel, OCH en räkning på en summa jag måste betala för dessa nya rakblad.

Fan också! Nu måst jag snabbt hitta något nummer så jag kan ringa och säga att nu får dom nog sluta skicka paket till mej!
 
Dumma jag som från början skulle tacka ja!
 
Note to myself: Tacka i framtiden alltid NEJ till telefonförsäljare, även om de påstår att det är gratis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0