ingen rubrik

Egentligen borde jag väl sova nu, men jag har en känsla av att jag kommer att ligga och vrida och vända på mej och inte kunna sova. För det första är det stekhett i min lägenhet och för det andra är det en massa tankar och funderingar som snurrar runt i mitt huvud. Jag tycker inte alls om det när man ligger och kollar på klockan hela tiden och bara väntar på att man ska somna, halvtimme efter halvtimme. Och den där ena halvtimmen känns som flera timmar. Varför blir det allti så att när man lägger sej ner och ska sova kryper tankarna fram? Varför kan de inte bara sköta sitt på dagen så att man får vara ifred sen när man ska sova. Grymma i-lands problem jag har, jag vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0