skol lördag

Även idag har jag stigit upp tidigt, dock inte friviligt idag, utan för att jag skulle iväg på kurs i skolan. Det är nog ett konstigt fenomen. Om jag ska till skolan är det skitsvårt att stiga upp och jag vill bara gömma mej under täcket. Om jag ska stiga upp tidigt  av någon annan orsak går det hur bra som helst.
Sitter i alla fall i skolan nu. Idag var jag smart nog att ta med datorn, så nu har jag något att göra. Igår blev det nog lite långtråkigt utan dator.
Nu just talar läraren om statistik och siffror, och det är ju omöjligt att följa med. Inte kan man ju ändå minnas en massa procenter hit och dit!

Mia har lyckats lura med mej ikväll, så det blir nog lite party idag. Dessutom ska jag hinna på teater också efter skolan. Fullpackad dag men jag tror det blir en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0