oj oj med er tanter

Jag kan ännu en gång konstatera att jag har lite speciella grannar. Idag handlar det om grannen som bor brevid mej och grannen som bor under mej. Båda två pensionärstanter.
Grannen brevid mej ropade på mej när jag var påväg ut idag när jag mötte henne i trappan. Hon berättade att grannen under mig tycker att jag smäller för mycket i dörren när jag går ut och in ur min lägenhet. Vad är nu det för surtant? Har hon inget bättre att fundera på?
I alla fall tyckte grannen brevid mej i att hon absolut själv inte har något problem med saken och tyckte att jag var en jättebra granne. Jag fick till och med en kram av henne. Oj lilla söta tant!
Här har vi altså motsatserna till varandra, tant söt och tant sur, och båda två ska man bo granne med.

Sådär annars var mamma jätte söt idag också. Hog gav men en friends säsong och en fet godispåse. Dessutom hade hon stickat en rosa halsduk till mej. Bara för att jag är världens bästa dotter!

Nu är det dags att göra slut på den här dagen och gå och lägga sej. Gonatt!


Kommentarer
Satu

Oj vilken särring! Men du! Ja vet va du ska bli! Som monica. Du ska börja laga godis o lägga dom utanför din dörr så älskar alla grannar dej :) du kan börja nu på påsken!:)

2011-04-04 @ 14:22:22
URL: http://Www.satu.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0