och hon bloggar igen!

Oj jag hade ju nästan glömt att jag har en blogg också! Hej jag heter Malin och jag är århundradets sämsta bloggare. Jag vet!

Och vet ni vad, det blir nog inget roligt att läsa för jag är på skithumör. Alla jublar!
Kan inte den här dagen bara ta slut nu, jag vill krypa i säng och vakna upp imorgon iställe och hoppas på bättre tider. Och det blir inte bättre av att jag ligger ensam hemma och kollar på hockey när jag absolut inte skulle vilja vara ensam.

Det positiva är i alla fall att Finland leder med 2 mål mot Kanada. Jaa och såklart att det snaaart är sommar! Ja och förståss att min long lost friend Mani i detta nuläget är påväg till Vasa!

Jag insåg just att jag har använt rätt så många utropstecken!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0