and I'm back

Hemma igen efter två veckors semester. Det var verkligen behövligt! Nu efter allt slöande och chillande blir det att återgå till vardagen med buller och bång. Imorgon är det skola från morgonen och kurs på kvällen. Just nu går jag nog på övervarv, jag har varit vaken i 30 timmar i sträck, varav på resande fot 24. Och det konstiga är att jag är jätte pigg!? Jag vet inte vad som har flugit i mej. Men jag slår vad om att det kommer att slå tillbak om ett par timmar, då kommer säkert mina ögonlock vara tunga som stenar.

Resan då? Joo den var absolut bra! Lite otur med vädret andra veckan, men sånt får man ta. Vi hade lite otur med diverse skador och stygn och atibiotika också (inget av detta drabbade dock mig).

Men just nu känns det superskönt att vara hemma igen, och oj vad jag har saknat en mjuk säng!! Det som jag sov på i Thailand skulle inte jag kalla säng, utan snarare någon form av hårt underlag. Jag vet en som kommer att sova som en prinsessa i natt i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0