soon

Alltså vet ni vad? Jag borde tydligen alltid skriva tent med feber! Det gick otroligt bra, det var då inte långt ifrån full pott där. Så nu måste jag alltså alltid gå och bli sjuk före jag ska skriva en tent, för då går det garanterat bra!

Jag börjar så småningom känna mig som en människa igen, bara huvudet och halsen skulle sluta plåga mig. Jag förstår dock inte hur i hela världen jag ska orka sitta på föreläsningar på fredag, lördag och söndag, men vi får hålla tummarna för att jag imorgon vaknar upp och känner mig frisk som en nötkärna.

Nu är det bara 5 dagar, fem dagar!!, till jag far iväg till värmen. Jag är inte alls förberedd på det, jag tror inte riktigt jag har hunnit fatta det ännu. Jag måste ju för sjutton börja packa och fundera vad jag ska ha med mej snart!





Det här hotellområdet blir mitt hem i 2 veckor! Jaa fy fan vad skönt det ska bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0