jätte onödigt

Bara för att jag inte har något vettigare för mej och för att jag borde sova istället! 

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år
2. Vem var den sista du träffade? Jeba
3. Hur lång är du? Vet inte riktigt, lite på 160 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Jag tror det var en som hette Toinen nainen 
5. Vem ringde du senast? Lasse
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jajja blir bra :) Till Ida
7. Var är dagens planer? Jobb och skolarbeten
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, men nog är det ju roligt att prata i telefon också
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Ett par timmar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Bläa
12. När vaknade du idag? Ungefär vid 11
13. Har du någon gång hittat en katt? Jo
14. Vilken är din favoritplats? Måst nog vara utomlands någonstans, Thailand kanske
15. Vilken plats föredrar du minst? Lätt sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Färdigutbildad, kanske har barn och ett bra jobb ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Kryp, speciellt spindlar. Jag är dock livrädd för spindlar ännu
18. Vem fick dig att skratta senast? Jeba
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre st
23. Hur många landskap har du bott i? Just one
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo tyvärr
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja, för det mesta
27. Vilken är din favoritglass? Apelsinkinuski
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, spara, shoppa
29. Tycker du om Kinamat? Nope
30. Tycker du om kaffe? Jaa då
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Hmm.. helst på höger sida eller på mage
33. Kan du spela poker? Njaaa
34. Tycker du om att mysa? Absolut
35. Är du en beroendemänniska? Beror på vilket sätt, men ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Joo då, Lasse fyller också 29 oktober men han är några timmar äldre än mej..
37. Vill du ha barn? Jo, men inte ännu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Finska och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor
42. Äger du dyra smycken? Inte riktigt, använder inte så mycket smycken
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En chokladbit
45. Vem är den roligaste människan du känner? Den var svår! Många jag känner är roliga
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett vattkopps ärr just  bredvid näsan
47. Vad har du för ringsignal? Volbeat-Radio girl
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Jag vet faktist inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen just nu
51. Kan du byta olja på bilen? Nej jag tror inte det, har aldrig gjort det
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte ännu, bara parkeringsböter
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var nog någon som hade med skolan att göra
54. Läser du dagstidningen? På nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Joo då
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nrj tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
59. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen
60. Vilka personer utmanar du? De som vill

Oj nu måste jag nog försöka sova så att jag orkar med jobbet sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0