Dreaming

Jag ligger i soffan och kollar på bilder från Thailand, Turkiet och Kreta. Jag får sådan lust att resa! Jag har grym resabstinens! Jag måste få fara till något härligt södernland snart. Det blir att satsa på augusti eller september. Tänk att få ligga på stranden med klarblått vatten, eller hoppa runt i hotellpoolen, att gå ut och äta gott varje kväll och såklart den otroliga värmen! Jo okej, det är ju sommar snart och det är också bra, men jag saknar ändå södern. Hoppas det blir en riktigt stekhet sommar så att lite av min abstinens skulle försvinna.


Thailand 2010


Turkiet 2010


Kreta 2010


Jag börjar längta tillbaka till 2010 så otroligt, till förra året då jag hann resa massor.
Nu ska jag nog sluta drömma mej bort och får nöja mej med den finska våren än så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0