nattligt sällskapsdjur

Nattuggla som jag är ligger jag vaken vid 3 snåret. Jaa okej, det är ju lördag så det är väl inte så stor skillnad, då är det ju ändå meningen att man ska sova på dagen och vara vaken på natten ( i min värld i alla fall). Det lille problemet här är att jag har jobb imorgon. Nåjaa, nog ska väl det gå bra ändå! Efter imorgon är jag sedan ledig i två dagar så då får jag ju sova!

Lördagkväll, och vad har jag gjort: Joo suttit hemma och ugglat för mej själv största delen av kvällen. Jag hann bli så rastlös så att jag höll på att spricka.
Det är nog något jag borde lära mig, att bara ta det lungt och ha egen tid för mig själv. Jag hatar att vara ensam. Att inte träffa någon annan på en hel dag är det värsta jag vet. Jag måste alltid ha folk runt mej och om möjligt sällskap 24/7. Visst kan det vara skönt någongång att vara ensam en liten stund, sisådär en gång i halvåret.

Nu ligger jag med datorn i famnen i sängen och inväntar John Blund. Ska försöka att hinna stänga av datorn idag före jag somnar. Annars vaknar jag väl igen och är genomsvettigt för att datorn är så varm! 

Godnatt gott folk! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0