lovely

Jag har hunnit med massor idag, men absolut inte det jag hade tänkt att jag skulle göra. Dagen var planerad att bestå av skolarbeten, det gick ju sisådär..
Istället har jag hunnit sola en stund, sprungit runt i stan med Pate och försökt hitta något trevligt att shoppa, hjälpt Lasse att städa deras nya lägenhet och hunnit med bio. Vi var och kollade på Hangover part 2, och den var så förbannat kul! Det var nog absolut dagens skratt.

Dessutom har jag testat på att laga Jello shots idag, jag tror dom blev bra men får se då imorgon när vi smakar på dom. Jag förväntar mej att det ska vara sött och smaka gelé godis. Det var aslätt att göra så om det blir bra så kanske man kan ta och göra det igen.


(inte min bild, jag lagade inte sådär många)


Jag borde nog börja gå och lägga mej snart. Det är dags för jobb igen efter två lediga dagar.

Skål och Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0