ja-aa ni!

Idag är det bikini time på balkongen! Jess!! Det har det inte varit sen påskheljen nu. Dags att jobba lite på brännan igen.
Idag tog jag mej upp ur sängen lite efter 11, och nu har jag faktist inte sovit så länge på jag vet inte huur länge?? så det känns nog som att jag har sovit bort massor av dagen nu. Nåjaa inte för att jag får något vettigt gjort när jag sitter här på balkonge och slöar, men ändå. 

Det enda jag måste göra idag är att skriva en skolgrej, men det är det enda måstet jag har idag. Annars är schemat helt tomt. Jag klämmer nog in lite träning och hockeytittande då.

Altså nu har jag helt seriöst ingen aning om vad jag svamlar på med. Har väl fått solsting redan? Jag tror det får vara bra skrivet nu..


Kommentarer
elin

haha fyfan vad jag är trött idag, läste rubriken och trodde det stod Jani (jaaani), blev grymt confused och undrade om jag läste satus eller din blogg :D

2011-05-05 @ 19:10:54
mallan

Haha :D bra där Ellan! Fast om man sir snabbt sku de ju nog kuna vara så ;D

2011-05-05 @ 22:24:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0