inte idag, kanske sen

Det blev en chill grillkväll hos Mia ikväll, sådär passligt lördagsprogram. En del stack iväg på krog men jag och Mia lämnade kvar hos henne och spelade xbox istället, och lite hopp på studsmattan förståss! Roligt det också.

Jag tror jag ska sova bort halva dagen imorgon, och sen om det är sol gå och lägga mej på balkongen och lata mej. Det låter som en bra söndag, eller hur?

Jahapp, inte gick ju världen under idag då som det var sagt att den skulle göra, än så länge lever jag i alla fall. Får väl bara vänta och se till 2012 då i stället. Fast egentligen tror jag inte ett skit på det där! Nej nu somnar jag nog vilken minut som helst. Ska ta och gosa ner mej under täcket!
Skål för det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0