hjälp sökes

Wääh, min ögon går i kors nu. Jag har suttit och läst 2 jätte långa vetenskapliga artiklar på svår engelska och nu har jag lejdon! Ska ännu skriva sammanfattning på dom. Jag har på känn att det kan bli en rätt så lång natt.
Altså jag blir varje gång lika arg på mej själv när jag lämnar allt till sista minuten. Kan jag aldrig skärpa mej?
Jag vill ut och hoppa och springa och härja av mej lite för snart blir jag knäpp och flippar på riktigt, jag är på god väg, kolla bara här!!




Tur i alla fall att jag har choklad som räddning. Jag sitter och proppar i mej choklad som tröst. Vad skulle mänskligheten vara utan choklad?? Jag tror jag är ett chokladmonter, men det är ju fan bäst!


(Föresten, jag kan snabbt anställa någon att skriva klart de här uppgifterna till mej. Gott sällskap utlovas på köpet! Dessutom en chokladplatta! Jag menar, vem kan tacka nej till detta erbjudande??)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0