dumma jag och lite tretton

Tenten gick upp åt röven idag, jag var snabb med att lämna in den. Jag får nu bara hoppas på att jag på något sätt skulle lyckas bli godkänd med sämsta vitsord så jag inte behöver skriva om den. Det är helt mitt eget fel eftersom jag inte har orkat läsa men ändå...

Oj söta gösta vad jag blev trött nu! Ska nog lägga mej på soffan och inte röra en fena. Bara glo lite på Sverige Tjeckien matchen. Kanske jag till och med somnar sen!

Har ni tänkt på att det är fredagen den 13 idag? Det brukar ju betyda otur de! 
Ja inte för mej inte. Det brukar alltid hända något bra på fredagen den 13, får se vad det blir idag.  


Kommentarer
Satu

Finland vann ryssland! De va bra me fre den 13e :)

2011-05-14 @ 09:01:27
URL: http://Www.satu.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0