trettiotvå??

Min mätare på balkongen har nog inte riktigt koll på läget. Just nu visar den att det skulle vara +32 grader? Och oj vad ja önskar att det skulle vara så påriktigt, men vårkänslor har jag definitivt idag. Jag får alltid dåligt samvete om jag sitter inne och det är fint väder där ute. Kanske jag borde gå ut och gå eller någonting sånt. Jag kan i alla fall sträcka mej så långt att jag går och för ut roskisen!

idag tänkte jag mej en städa och göra skoluppgifter dag, men det känns verkligen inte lockande nu när solen värmer genom fönstret. Föresten, varför känns det alltid som att man vaknar till liv igen när solen lyser och man får vårkänslor, det sprids på något sätt vår i hela kroppen. Det måste vara för att då vet man påriktigt att sommaren är på väg!



Det finns ingen låt som är mer sommar för mej än den här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0