klumpeduns

Jag är nog allt smidig! Har rännt runt i butiker och på loppis och allt möjligt med Jeba idag. I ett skede upptäckte jag förskräckt att min telefon var försvunnen. Vi sprang in till loppiset igen och lyssnade efter den och sen även i bilen. Vi bestämde oss för att köra tillbaka till waynes för att se om den var där. Jeba försökte ringa flera gånger och till slut svarade en kvinna. Hon svarade med "receptionen Citymarket Stenhaga". Nog är jag allt klåpig, den hade tydligen trillat ur fickan.

Efter mycket springande hit och dit kom vi eeentligen hem. Det tog inte många minuter så sov vi båda sött. Efter 2 timmars powernap är jag fortfarande trött och slut i huvudet. Oj vad det tär på krafterna att springa runt i alla butiker.

Blir nog läggdags tidigt idag så man orkar men 6 timmar psykologi imorgon! Skojjig dag visst?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0