goodnight sweetheart

När ska jag lära mej att gå och lägga mej i tid? Jag minns inte senast jag skulle ha gått och lagt mej före kl 02.00. Nu måste jag nog skärpa mej. Nästa vecka, då ska jag!

Gårdagens bravader slutade med otrolig trötthet idag och en skadad fot. Inte kan det ju alltid gå perfekt. Imorse var det nog bara att kliva upp ur sängen och ta sej till jobbet trots de ynka fyra timmarna sömn. Efter jobbet satte Lasse mej på slavarbete som målare, så där kröp jag runt och målade medans han gjorde det gryyyymt tunga jobbet att fixa internet till lägenheten. (Nu lät det där nog negativt, jag hade inget imot att måla, det är ju kul).

Det blir en ledig helj nu efter imorgon och vet ni oj vad jag ska sova. Jag ska ta igen alla timmar jag har missat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0