happy again

Än en gång har jag konstaterat hur beroende jag är av internet. Igårkväll gav netet upp här, jag installerade om och startade om och höll på i en halv timme tills jag gav upp. Jag kände mej mycket ledsen och låg och funderade på mitt internet när jag skulle sova. Jag hoppades på bättre reslutat idag när jag startade datorn men till min stora fasa såg jag att det fortfarande var på samma sätt. Jag blev nu igen förbannad och ledsen. Efter att ha hållit på med att bråka med mokkulan och internet i en halvtimme nu igen så funkar det finally! Jag sken upp som en sol när jag öppnade internet och såg att det funkade. Jag tillochmed utropade ett högljutt JAA här för mej själv.
Jag nästan skäms för att jag kan bli så upprörd över att internet inte fungerar på ett par dagar. Sen när har det blivit så viktigt så att det inte kan gå två dagar utan att sitta framför en dator?
Jag är internet beroende, jag kanske borde sättas in på rehab en månad! Eller nej föresten, jag skulle ju inte klara mej en månad utan facebook och datorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0