tantjumppa

Jag har någon slags hatkärlek till powernaps. Jag älskar dem för att det är så skönt att sova, men hatar dem för att man inte kan sova på kvällen sen. Och när jag pratar om powernap så är det mina 3 timmars långa sovpauser under dagen. Men att gå och lägga sej efter maten när man är riktit mätt och belåten är ju en sådan härlig känsla! Jag somnade på soffan hos mamma och konstit nog väckte hon inte mej på över 3 timmar.

Nåjaa, nu har jag också testat zumba och Sjutton vad kul det var. Musiken var feelis och det blev en heel massa skaka rumpa. När man tittade runt i salen såg de flesta ut som flaxande kråkor (inkulsive jag själv) men skoj var det ändå. Definitivt att jag ska zumba igen!

Jag och Satu bestämde att vi ska fara på vattenjumppa till simhallen någon morgon med alla tanter. Liksom varför inte utnyttja simhallen lite när jag ändå bor så pass nära. Tanterna kommer att äga ut oss!


Kommentarer
satu

aijaa att dom kommer!

2011-01-24 @ 11:58:14
URL: http://www.satu.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0