och inte en minut tidigare

Om det är någonting jag är jääävligt bra på så är det att vara ute i sista minuten! Tenten imorgon har jag inte ägnat någon tid åt ännu. Planen är att jag ska börja plöja igenom text efter text nu, men konstigt nog känns det inte det minsta lockande. Jaajaa allt kan väl inte vara roligt.

Nattuggla som jag är borde jag ju vara jätte pigg nu, men nejj då. Bara för att jag är tvungen att orka vara vaken så är jag ju jätte trött?
Dags att knäppa på kaffekokaren kanske?

Nu igen är det rena rama vintern i min lägenhet, jätte kallt. Jag förstår inte riktit? Ibland är det kokhett här och ibland är det jätte kallt. Eller är det kanske mej det är fel på. Min kroppstemperatur stämmer kanske inte riktigt överens med vad den borde vara. Äh, jag skyller på batterierna, det är enklare så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0