ingen aning ?

Varför går heljen alltid så jävla snabbt? Den hinner knappt börja före den är slut. Fick nästan ett litet glädjerus när jag konstaterade att jag är ledig imrong. Det betyder ju nästan att heljen blir en dag längre.

Planen var lugn kväll igår, men det höll inte så länge. Glada sprang vi fram till bardisken och shottade och shottade.. Idag mår jag väl som jag förtjänar. Krapulantiska barn som jag och Jessica var satt vi och tryckte i oss chips och godis just. Så nu mår jag heller inte så bra.

Oj gud var jag har trillat i heljen! Det har varit så förbannat halt så nu har jag blåmärken, skrapsår och skärsår lite här och där. Jag måste nog lära mej att bli lite mer försiktig. Kanske jag borde bli som pensionärerna och sätta broddar under skorna, då kanske jag skulle hållas på föttern i alla fall.

Nu har jag absolut ingen aning om vad jag egentligen skriver om??


Kommentarer
Ida

Nej men Malin, det hör till att du (och jag för den delen) ska vara klumpig och trilla o på hela tiden.. Och efter heljens bravader är mina knän också blåa! :) Pöss

2011-01-31 @ 09:29:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0