nattfunderingar

Vaför är det så att ju senare på kvällen det blir, ju hemskare filmer kommer det på tv? Jo jag vet att inte småbarnen får se just dehär filmerna och dom sover ju den här tiden. Men det betyder ju nödvändigtvis inte att de vuxna barnen alltid vill se på skräckfilmer. Har ingen tänkt på att de kanske skulle kunna visa en komedi film på natten istället? Alla kanske inte vill sitta och se på hemska filmer på kvällen/natten speciellt inte om man är ensam. I och för sej är det ju ingen som tvingar mej att sitta och glo på tv här mitt i natten, men tvn kan vara bra sällskap ibland.

Det är förresten lite jobbigt att vara hungring och trött samtidigt. Jag orkar liksom inte ställa mej och laga mat denhär tiden, men jag skulle ändå villa ha mat. Vinner hungern eller latheten?

Och så till sist dagens VILL HA:




Underbara färger! Kan inte bestämma om jag borde köpa nu, eller vänta till våren. Ska jag köpa både rosa och blåa eller bara de blåa? Måst fundera på saken lite. Men är de inte underbara? Som karameller!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0