duktiga jag

Jess 10 poäng till mej! Jag har fått inskickat ett par skoluppgifter idag. Jo visst finns det en del kvar men så roligt ska vi nog inte ha idag.

André Wickstörm och Soran Ismail igår var jätte roliga. Ibland satt jag och skrattade så jag höll på att trilla av stolen eller kissa på mej. Resten av kvällen var jag ganska trött sen, tydligen tar det på krafterna att skratta?

Det slog mej imorse att jag har en tent imorgon. Tur att det inte är något jag egentligen kan läsa eller plugga på, för det skulle jag nog verkligen inte ha lust med nu.
Hej å hå, här sitter jag och gäspar som en galning kl 9 på kvällen, kanske dags för natt snart?

(föresten, om exakt en vecka är jag påväg eller framme på teneriffa, oj vad jag längtar efter värme!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0