det vanliga

Slö helj! Har inte gjort någonting häftigt eller vettigt alls, nästan så att jag är lite rastlös nu här klockan halv 2 på natten. Har i alla fall haft sällskap av knäppisarna Lasse och Dääli ikväll.

Attans också, jag var trött här för en stund sen. Varför utnyttjade jag inte det och gick och sova? Måst vänta på att nästa våg av trötthet kommer. Egentligen skulle man ju kunna gå och lägga sej tidigt varje dag om man på riktigt skulle gå och lägga sej när man första gången på kvällen blir trött. Ändå sitter man bara vaken och mitt i allt är man pigg igen. Det är ju så onödigt.

Nu skulle jag kunna slänga hit en låt som passar in på den feelis jag har nu, men nej det går inte. För jag vet inte hur man gör.. Jag vet inte hur man får hit ett youtubeklipp så det är väl synd om mej då!



Kommentarer
Anonym

För att få dit en youtubeklipp: Sök upp den låt du vill lägga upp, höger klicka på "sångrutan", välj tredje uppifrån (copy embed html [finns inte på alla versioner]), sen kopierar du bara in det i inlägget :)

2011-02-13 @ 17:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0