det var bättre förr

Min rese abstinens har inte precis blivit bättre när jag kom på att idag för ett år sedan for jag och mia iväg på en sista minuten resa till Kreta. Och vad gör jag nu, sitter hemma och tråkar och är inte påväg någonstans. Ååh vad jag saknar solen, södern och värmen! Det skulle inte förvåna mej det minsta om jag mitt i allt har bokat en resa någonstans snart fast jag egentligen inte skulle ha råd att lägga pengar på det.

Just nu är jag uttråkad till max! Jag hatar den här känslar när man bara sitter som på nålar och väntar på att något ska hända. Jag har ringt runt till halva min telefonbok och alla ska ut eller gör något annat. Jag borde ta det lungt då jag har jobb imoron, men att sitta hemma för mej själv är väl ändå lite att ta i. Snart far jag på lenkki i det här kolmörkret om det inte börjar hända något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0