confusion

För ett par dagar sedan fick jag höra att jag ser ut som jag skulle ha något utländskt påbrå, och då slog det mej att det där har jag ju hört förut. För ett par år sedan hade vi utbyte med en grupp engelsmän och han ena fårgade mej varifrån jga kommer. Jag tittade på honom lite konstigt och sa Finland (det visste han ju) och då frågade han varifrån jag EGENTLIGEN kommer och jag svarade Finland igen. Han tyckte det var lite konstigt för jag såg ut att ha utländska rötter tydligen.
Nu hände det altså igen att jag fick höra att jag såg utländsk ut. Jag undrar vad det är som gör att folk tror det? För jag tycker att jag ser ut som en typisk nordbo och inget annat.

eller?



Kommentarer
Satu

De måst nog vara ditt svarta lockiga hår och din turkiska accent när du talar svenska och dina utländksa kompisar och din mörkbruna hudfärg:)



Häähäää nånää, kanske de e då du e så brun alltid :)

2011-08-26 @ 07:06:32
URL: http://Www.satu.papper.fi
malin

Haha jo helt klart beror det på min accent o svarta hår! :D

2011-08-27 @ 00:50:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0