beslutsångest i kroppen

Min kropp kan nog inte riktigt bestämma sej om den ska vara sjuk eller inte? Igårkväll började jag må pyton, fick stegring och spydde. Imorse när jag vaknade kände jag mej pigg som en mört, men sen när jag kom till jobbet kom den där illamående känslan tillbaka och jag var blek och grön i ansiktet. Efter ett par timmar mådde jag toppen igen!
Nu sitter jag här i min lägenhet som är jätte varm och fryser så att jag har gåshud och känner mej febrig.
Nog var det ju ett jävla rännande av och an från att må bra till att må dåligt. Kan inte kroppen bara bestämma sej hur den ska ha det och sen låta det vara så.

Oj tänk om jag idag för en gångs skull skulle försöka komma mej i säng före två? Det får bli dagens utmaning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0