sommartider hey hey

Jee vad najs väder det har varit idag. Har suttit med Matilda på balkongen och insupit all sol och d-vitamin vi har kommit åt, dessutom i bara shorts och bikini. Och hör och häpna: Jag har fått fräknar idag!! Det betyder altså att solen tog på ganska ordentligt. Då talar jag förtståss inte om en massa enorma prickar runt näsan, utan mera sådana små söta som just och just syns. Men hey, jag tycker om mina sommarfräknar!

Föresten gjorde ja världens fynd igår. Gick en loppisrunda och hittade 2 st fina jackor. Den ena en tan färgad läderjacka och den andra en mörk trech coat. Bra med lite vårjackor. Egentligen är jag lite halvskeptisk mot loppis för man vet ju inte alls var sakerna och kläderna har befunnit sej före man köper dom, men visst kan man ju fynda ändå!

Snart dags för skola igen då.. från kl 17.00 till 21.00 så dit far min kväll ikväll.


Bland annat den här låten har jag och Tilda suttit och vrålat på balkongen idag! haha, stackars grannar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0