Mafian is back

Gooood morning sunshine!
När jag vaknade fö en stund sedan placerade jag mej direkt på min balkong, så här sitter jag i min tropiska värme o njuter.

Påsken har varit riktigt bra hittills. Det har varit en riktig brudhelj.
Igår blev de lunch med de 8 brudarna på amarillo och sedan en liten roadtrip och häng hos Ida. Sen i något skede kom vi på att vi nog ville fara till Ollis och lyssna på Das Dunderhonung och dansa så dit bar det av. Vi var allihopa spiknyktra och dansade loss.
Ikväll blir det samling igen men favoritflickorna! Det är så roligt när alla är hemma från sina respektive studieorter nu över påsk.

Nu ska jag fortsätta sola här! Hejssvejss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0