Frågetecken Utropstecken

Idag hände det! Det jag inte trodde var möjligt. När väckarklockan ringde klockan 8.00 imorse vaknade jag och var pigg som en nötkärna (joo ja vet att uttrycket egentligen heter frisk som en nötkärna, men ändå ) och nästan flög upp ur sängen. Jag har varit jätte pigg hela dagen och inte ens känt för en powernap! Lite creds till mej! Undrar om jag borde stiga upp kl 8 imorgon också?

Har också hunnit en sväng till Replot idag med Satu. Vi hade lite fotoshoot så nu tänker jag lägga upp lite av bilderna. Och joo, jag stal dom av dej satu, bara så du vet! Men jag fotade ju ett par så jag tänkte att jag kanske får ta dom av dej!











Vårkänslorna kom verkligen fram idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0