25 onödiga

Jag så för en stund sen en utmaning att man ska skriva 25 konstiga lite random fakta om sej själv o nu tänkte jag försöka mej på det för att jag har så tråkigt!
Here we go!!

1. Klumpigast i världen! snubblar på allt, slår mig på allt, går in i allt. Jag får ofta höra när nån gör nåt klumpigt "det där skulle Malin ha kunna gjort"
2. I högstadiet och största delan av gymnasiet svor jag på att jag inte skulle stanna i Vasa, och här är jag ännu
3. Tänker nästan aldrig efter före jag gör nåt, jag bara gör.
4. Gråter till alla filmer, till och med till extreme home makeover en gång. däremot gråter jag nästan aldrig i verkliga livet.
5. Förr älskade jag Metallica, hade till och med en period då jag lyssnade på Children of Bodom.
6. Jag läser mitt stjärntecken varje morgon i Vasabladet och tycker alltid att det stämmer
7. Tycker sparris är det typ godaste som finns
8. Hur mycket jag än önskar att jag skulle vara musikalisk så är jag inte det.
9. Har testat på de flesta hårfärger: allt från svart till platinablondt till rött
10. Älskar färgerna blått och rosa
11. Jag klantar till det mesta som man kan klanta till
12. Jag klarar inte av att sköta växter, jag dödar till och med mina kaktusar
13. Om jag någon dag inte har något färggrannt på mej känner jag mej helt tom
14. Får ofta höra att jag är pojkig eller som e kar
15. Ville bli delfinskötare när jag var liten
16. jag har aldrig ätit fisk i hela mitt liv
17. När jag inte kan somna brukar ja ligga och hitta på egna konstiga historier i mitt huvud tills jag somnar
18. Tycker ormar är hur härliga som helst medans spindlar skrämmer livet ur mej
19. Kollar alltid på klockan då den är 22.22 och jag tycker det är lite läskigt, det måst ju betyda nåt
20. Oliver och grönsaksbiff är det värsta som finns
21. Har redan bestämt att om jag får ett flickebarn nångång ska hon heta Celine
22. Sover sjukt mycket, inget slår ju mina powernaps på 4 timmar mitt på dagen
23. Har aldrig ägt ett brunt klädesplagg och kommer nog aldrig göra det heller, avskyr den färgen på mej.
24. Är väldigt praktisk av mej och har alltid veta att jag vill göra nåt praktist, ändå gick jag gymnasiet och nu på universitet.
25. Spenderar waaaay to much time på facebook
(26. Måst bara lägga till en sista: har svårt att vara seriös, och ska alltid fjanta mej o hålla på)

sååja, de va ju inte svårt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0