min lilla skrutt

Kom just hem från Ida och märkte att Harry Potter kommerpå tv, vad skoj! HP är nog sådant att man antingen hatar det eller älskar det, och jag älskaar det!
Stekte lite pyttipanna just för jag var hungrig som en varg, nu e magen mätt och glad igen.

Usch imorgon börjar jag 8.15, fucking åtta femton!! Det är alldeles för tidigt för mej, jätte mycke för tidigt. Hur ska jag kunna gå sova i tid för att orka stiga upp kl 7? jessös.

Sådär btw idag så har vi hittat ett nytt hem åt min lilla Julius (min sklödpadda). Lilla söta Elin ska adoptera honom, så nu kommer han få ett riktit bra hem. Mamma vill inte ha honom kvar hos sej eftersom han egentligen är min, men jag kan nog inte heller ha honom mera då jag springer på hit och dit och är inte så bra på att komma ihåg att ge honom mat på morgonen. Visst kommer jag att sakna den lilla sötsaken, men jag kan ju fara och hälsa på honom!


min lilla skrutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0