handyman och tavla

Oj vad jag känner mej duktig nu! har satt upp gardiner, satt upp en tavla och satt upp en bakvägg på min hylla. Snabbt gick det också. Det börar bli lite mera hemtrevligt och mysigt här hos mej nu. Allt börjar vara på plts och det mesta som behövs skaffat, 3 veckor tog det, inte så illa.
Herreguud, jag har bara bott här i 3 veckor och det känns redan som en evighet, det känns som om jag alltid har bott här?
Föresten, jag kom på att jag ännu ska ha en stor tavla ovanför soffan, men jag måst ju hitta någon bra först. Eventuellt tänkte jag ta en stor träram och spänna över något fint tyg på den, får se lite vad jag hittar.

Och tänk att det är fredag imorgon igen, veckorna går så sjukt snabbt, jag menar vart har hela oktober tagit vägen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0