ibland är jag nog bra dum!

Nu orkar jag inte mera. Oj det där lät ju som om jag skulle vara självmordsbenägen men så är inte fallet. Jag orkar inte göra skoluppgifter mera! Ögonen åker i kors om jag läser mera.
Imorgon blir en tung och lång dag och onsdagen blir ännu värre. Men sen efte ronsdagen är det helj för min del! Men ja kan ju trösta mej med att jag inte behöver sakna skolan eftersom jag kommer ha den med mej heeeela heljen, uppgifter hit och dit!

Förhoppningsvis sover jag lite bättre inatt än förra natten, det behöver jag verkligen. Nu börjar huvudvärken smyga på igen. SÖMNBRIST!

Föresten är jag ett riktit jävla klåp, en dummskalle, ett pucko. Jag gick till bankautomaten för att ta ut pengar, stoppade in mitt kort och "beställde" ut en 20 euros sedel. Mitt jääävla puckade jag gick därifrån utan min 20 eorus sedel.. kvittot fick jag med mej, men visst fan hade jag glömt pengarna i automaten! Satan vad jag får lejdon på mej själv ibland!! Ååååh. Jah dit for dom pengarna altså :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0