freak

Nu har jag yrat på som en höna och städat och plockat och diskat och sånt.. Bara för att min hyresvärd ska komma hit och byta spis imorgon. Men vadåå, han får ju inte tro att det är nån riktig råddpelle som bor här heller. Dessutom var det nog extra råddigt nu också. Jaa de bara att dra ett snabbt varv med dammsugaren nu som är kvar, men jag tror jag sparar det till imorgon på morgonen för annar står mina grannar och bankar argt på min dörr, pensionärerna ligger ju nog och sover nu och vill inte bli väckta.

Det är verkligen dags för sängen nu! Känner mej lite upphängd och nersläppt!
Måste samla krafter till heljen, lär inte bli mycket sömn.

Natt natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0