bara för att

Bara för att jag inte själv orkar se på min bildtomma blogg tänker jag lägga upp random gamla bilder. Det är så bra tidsfördriv att sitta och kolla igenom gamla bilder!


25.12.2009 jag och johan leker med min nya kamera


reklam för frezza, håltimme nångång


vissa dagar i skolan var roligare än andra. hiphop temadag


ibland är jag knäpp


krapulabild 08


ja jag har haft sådär mörkt hår, borde jag färga brunt igen?


inte så smickrande sovbild.

Okeij det blev många helt random bilder, jag har iaf suttit och underhållit mej själv med att kolla igenom lite gammalt här en stund.

Nu är det nog dags att äsga gonatt!

 



Kommentarer
kitty

brunt passade dej också! :)

2010-11-16 @ 20:08:16
URL: http://kittyk.blogg.se/
malin

Tack så mycket! :)

2010-11-16 @ 23:06:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0