tisdagsbarn

Jag har bestämt mej att ja ska sluta sova bort dagarna! eller i o fö sej kommer de ändå int att gå nå mera när min ledighet snart tar slut. Man hinner ju med såå mycke mera om man stiger upp i vettig tid. Ska snart springa iväg till stan o leta föddispresten till Dennis som fyller 20 på tordag.
Ja ha skaffat skype nu så igår satt ja o prata me min älsklings Jeba i en timme! skoj skoj

Föresten så ha ja igen glömt hu man får klipp från youtube på bloggen (jag mitt lilla otekniska barn) så Satu eller nån annan får ta o hjälpa mig igen!


Kommentarer
satu

jajjja jag hjälper...men ja kan int förklara..måst visa :)

2010-06-15 @ 22:17:49
URL: http://satu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0