midsommar, melissa, superkrafter

Midsommar heljen överlevd, check! Lyckades hamna på storsand ändå, uatn tält, utan sovsäck, utan nå varmare kläder o utan skjuss hem på moron ;P lyckat säger jag bara. Men de va skoj ändå! bra midsommar. kom hem på lördan sen ännu mera sjuk och förkyld.
Idaa ha ja hunni vara på kaffe me Satu o Lasse o sen drog ja iväg till Dennis kämppä o kolla på spiderman, ja kom fram till att jag också vill ha superkrafter!

Jag tänkte ja sku lägga upp min knarklåt hit som ja sitter o lyssnar på heeela tiden, men satu lillen ha fortfarande int visa hu man lägger youtubeklipp hit o dumma jag minns ju int de själv ;P men här kommer den underbara texten så kan ni ju hitta på en egen melodi eller gissa er fram:

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men e livrädd att fastna här
nu kan det va försent, att säga som det är

Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
och jag har försökt att fånga den andra men har aldrig nåt ut
jag vill ha en sista chans, så jag säger det rakt ut

jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

Jag vet att det är svårt över telefon
när jag va dig nära, vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

och jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

jag ha altså blivi helt förälskad i Melissa Horn, hennes röst e såå behaglig att lyssna på! de konstiga e att de nog int alls brukar vara sån musik ja lyssnar på, men de kan väl ändra. rekomenderar verkligen hennes musik fö er som int ha upptäckt henne ännu.

Nu e de nog dags att gå lägga mig, så ja orkr upp o jobba imoron, gonatt på er!



Kommentarer
Satu

wuhuu, tacka mig som visa henne ti dej i turkiet :)

2010-06-30 @ 22:32:49
URL: http://satu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0