paus i städningen

Städa på en ledig freda! hah de rimmar ju fint o de e precis va ja håller på me! altså ni sku si mitt rum, de ligger skolpapper o böcker över hela golvet, kläder ligger i högar så ja vet int vilka som e rena o vilka som e smutsiga. ja bestämde mig för att slänga alla kläder som låg på golvet i tvättmaskinen, så de kommer väl att gå heta varv på den maskinen hela daan :) de e också dammigt på tvn o bord o ja ha int bädda rent på ett tag! så idaa tar ja tag i allt det! o ja ha kommi en bit på vägen ren!


såhär sit de ut när ja redan ha plocka undan alla klädhögar. ja föstår int hu man kan leva så råddigt som jag? men idaa ska ja städa de jätte fint o för en gångs skull försöka hålla de då!

ikväll blir de väl att fa efter Pate då :)


från förra fredan då han kom hem


sen ska ja ännu lägga upp lite random bilder för att ja just laga bilder från min kamera ti datorn :D så här kommer några !


satu förra heljen, bara för att hone  så söt :D


en söt matilda också



me dom här 2 töntarna satt ja på kaffe igår o snacka skit :D

nu får de räcka! ja ska fortsätta me städningen nu! måst hinne före ja ska färga Jebas hår.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0