irriterad-happy

Sitter o kollar på "Du är vad du äter" o känner mig jätte onyttig nu ;P men vafaan, va spelar de fö roll, de sku kuna va värre!
Ha kommi fårn gymme för en stund sen o sen for ja på kaffe me mia o vi sku läsa lite på modda, men de blev int så mycke av de.

nu tänkte jag lägga hit en såndär lista, en såndär som ja egentligen int tycker om..


5 saker jag irriterar mig på

1.Folk som tycker synd om sig själva- ja tycker de jätte irriterande då folk tycker synd om sej själva o när dom vill att alla andra också ska göra de! visst gör ja de själv också ibland, men de fortfarande lika irriterande

2.Kalorier o dieter- tycker de e jävligt onödigt att räkna kalorier o ha sån jävla koll på va man äter. mitt motto är: allt gå men med måtta!

3.Utväxt o slitan toppar- nackdelen med att färga håret. den förbannade utväxten som ser hemsk ut o sen pga. hårfärgen får man slitna toppar. o så vips e man inne i den "onda cirkeln"

4.Negativitet- visst måst alla få ha sina dåliga dagar ibland men folk som konstant e negativa e bara för jobbit!

5.Tjat- "jå ja veet, ja hörde de renn första gången du sa de"


5 saker som får mig på bra humör

1.Andra som skrattar- de går ju bara int att låta bli att skratta då andra gör det

2.Folk som gör bort sig- de sägs ju att skadeglädjen e den bästa glädjen o fan va de kul när nån gör bort sig!

3.Ett riktit dåligt skämt- man skrattar ju bara för att de så jäkla dåligt

4.När man märker att nån faktist bryr sig

5.Nånting som man oroat sig för är över- alla känner väl igen den dä härliga känslar när nånting hemskt/farligt e över. de känns som en tung sten försvinner från halsgropen o man blir jätte glad o lugn


nu ska ja ta o fortsätta glo på tv o samla krafter för imorons studentskrivningar.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0