Vinter, bra eller dåligt?




Därför tycker jag om vintern:
 -Slalom
 -Skrinna
 -Mörkt när man ska gå och lägga sej
 -Mysiga filmkvällar
 -Jul
 -Snö
 -Det är okej att stanna inne i pjamas hela dagen om man vill


Därför tycker jag inte om vintern:
 -Man fryser heela tiden
 -Elektriskt hår
 -Torra läppar, torra händer
 -Svårt att stiga upp när det ännu är mörkt ute
 -Man måste packa på sej ett helt lass med kläder
 -Blåmärken mm. orsakade av att man halkar
 -Sommar känns alldeles för långt borta


Svårt att avgöra, men jag röstar nog för vintern!


 



Kommentarer
elin

jag tycker också vintern är mysig! och nu gav din lista mej lust att ha mysiga filmkvällar, de måst vi ha före jag åker tibaka!! :)

2010-12-21 @ 16:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0