året som gått

En och en halv dag kvar av 2010. Vilken händelserikt år! Har hunnit var med om såå mycket!
Tänkte summera året som gått lite, med bilder från det gågna året.



Januari. Var så trött på skolan så vi satt ofta på kaffe istället för att gå på lektioner, inte så bra av av oss


Januari. Hiphop dag i skolan


Januari. Abi pulkakväll


Februari. Penkkis, jag och satu var bananer i pjamas


Februari. Abikryssning


Februari/mars. Thailand


Februari/mars. Thailand


April. Jag och Jeba drog till Sthlm


Maj. Bye bye Matilda Party


Maj


Maj. Turkiet, Alanya


Maj. Turkiet


Maj. Turkiet, Satu


Juni. Studenten


Juni. Efter ett regnit, blött och kallt popkalas i Jeppis.


Juni. Midsommar


Juni. Midsommar (jessus vad ljust hår jag hade!)


Juni. Såg Rammstein live på Provinssi. (inte min bild)


Juli. Åkte till Åland och hälsa på mina söta vänner


Juli. En vanlig sommarkväll/natt


Augusti. Drog iväg på en sista minuten resa till Kreta med Mia.


Augusti. Kretaresan


Septemder. Höstutflykt


Oktober. Jag flyttade hemifrån


Oktober. Halloween


December


December. Julafton

Kanske det räcker nu! Blev en heel del. Det var en del av vad jag har hunnit göra iår.
Nåjaa, nu ska jag vara duktig studerande och snart börja göra mina uppgifter. Ska få gjort klart dom så jag har de ur världen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0