Söndag nr 1

Vaknade upp kl 2 idag och fick "morgon"kaffe sällskap av Pate. Jäävlar jag sov i nästan 12 timmar, sköönt!
Blev utgång igår men dock inte så sent.
Blir chillkväll med min favoritMatilda ikväll, även om alla andra ska till Pullo. Vi trotsar det med film och godis och annat gott! tills det tänker jag vara soffpotatis och kolla på Family Guy.

Idag öppnades femte luckan, det innebär att det är mindre än 20 dagar till jul? Man borde väl  börja shoppa julklappar då men usch vad det är jobbigt. Det är ju mycket lättare att hitta julklappar till sej själv.
Altså joo jag tycker det är kul att ge bort julklappar och göra någon glad, men det är så svårt att hitta den perfekta julklappen, speciellt om personen i fråga inte önskar sej någonting alls. Det blir väl som vanligt att jag springer runt några dagar före jul och har panik för att jag inte köpte klapparna tidigare. 

Dags att laga middag nu, får se vad jag kokar ihop för spännande idag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0