lat måndag!

Jag e så lat nu när ja int har nån skola nå mera. Stiger upp typ 12 eller senare varje dag, sitter o dricker min kopp te eller kaffe, sätter på datorn o sitter o slöar! Snart får jag för hoppningsvis börja jobba iaf :) tjäna lite pengar.

Måst bara säga: Jäävla flygtrafik och RG-line! Matilda slipper knappast hem från New York när de va tänkt o Satu slapp int hem från Umeå då de va tänkt, så nu måst ja sitta o vänta på mina små grodor ännu längre. I o fö sej tar nog int tildis nån skada av att hänga i NY extra länge, men då e ju jag här hemma o saknar dej iställe!

Ska nog hoppa i duschen snart, äckliga jag ha int tvätta håret på ett tag så de börjar nog vara dags nu!
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0