cykeln o frissan

Jag ska inleda cykelsäsongen idag! ska ta cykeln o cykla iväg till frissan om 2 timmar. o min plan e att ja ska börja cykla mycke nu, iställer för att ta bilen så ska ja ta cykeln.
Så ska ja sart inleda rullskridskosäsongen också, oj de nog kul o de tar bra på ben och rumpmusklerna.

oj oj så e de frissa time idaa då. ja tycker int riktit om frissan, fö ja vill bara ha mitt långa hår så som de e. men man måst ju klippa de ibland, fö annars ser de ut som en risbuske som mitt gör nu! Men positivt e att min frissa skräck nästan ha gått om, bara för ett år sen hade ja grym panik när ja sku ti frissan.
Sen när ja ha klippt mej ska ja färga håret! äntligen får ja bort min utväxt :D färgar gör ja hemma fö de så förbannat dyrt att göra de vid frissan
ja kan ju visa resultatet sen, men de kommer nog int vara så stor skillnad fö ja ska bara toppa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0