070909

ja färga mitt hår sen igår kväll, men de va nå konstit me färgen :o de gjorde ingen effekt alls typ :P nåjaa, utväxten sir int lika hemsk ut iaf :)


sådär blev de (altså typ samm som förr)

ja fick ingen frissatid före skolfoto :( blää, nu kommer ja måsta fa dit me slitet hår, men ja får laga hårinpackningar o kurer o glansspray o allt möjligt dan före så att de sir ås lite slitet ut som möjlit :)

stack tidigare från skolan idaa, fö jomppan e int så nödvändig timme o ja hade hål där före så :) isätlle for ja ti stan me mamma, o vet ni vaaa :D :D ja kommer att få min älsklingar från Bianco ti föddis :D min älskade stövlar som ja ha kolla på sen förra hösten, di e mina nuuu!!

nu ska ja ta en tupplur tror ja
"gonatt" :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0