höslov finally!

oj då, ja va lite dålig på att uppdatera igår, men de kommer idaa iställe :)
Finally höstlov! sååå skönt.
igår gjorde vi int så myki, bara ut o körde en stund me mina brudar :D
här kommer lite äldre o nyar bilder på mina härliga chicks!
dom här spendera ja gårdagen med:


jag o matilda i sommras :)


söta mia o elin


o så min söta satu :)


ja har snart körning o sen måst ja hämta skorna från skomakaren o sen köpa en väska o så ska ja ti villan en sväng, vi ska ta upp bryggan så.
va ja ska göra nu på höstlove har ja int rikti nån aning om? men ja lär väl nog hitta på nåt skojj :)

haha, ja sitter o kollar på barnprogram nu, de lite nostalgiskt, men nu ska ja börja skynd lite :)
moi moi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0